Odgovorili smo na vaša najbolj pogosta vprašanja, če imate dodatna vprašanja nas kontaktirajte in vam bo strokovni sodelavec odgovoril v roku 24 ur.
FAQ
ALI JE ELEKTRONSKO POSLOVANJE PRIMERNO ZA NAS?
V kolikor mesečno pošljete več kot 200 računov s pošto, se bodo prihranki pri pisarniških stroških takoj opazili, kot tudi zmanjšanje kompleksnosti operativnih nalog.
ALI JE ELEKTRONSKI RAČUN (ERAČUN) DAVČNO PRIZNAN?
Redok omogoča izdelavo in izmenjavo davčno priznanih elektronskih računov(podpisanih z elektronskim podpisom).
OMNIZON ENTERPRISE CONNECT ALI OMNIZON WEB DOSTOP?
REDOK Enterprise Connect pristop je namenjen podjetjem, ki imajo visoko stopnjo informatizacije poslovnih procesov. Skozi REDOK Enterprise Connect dostopom do avtomatskih procesov se eračun kreira v vašem informacijskem sistemu in dostavi v REDOK omrežje oziroma do vašega partnerja. REDOK Web storitev je namenjena vsem podjetjem, ki nimajo visoke stopnje informatizacije in ne morejo uporabiti REDOK Enterprise Connect.
Pri uporabi REDOK Web dostopa ni potrebno narediti nikakršnih sprememb na vaših obstoječih poslovnih računalnikih ali sistemu. Z uporabo REDOK web dostopa je zagotovljeno ustvarjanje pravilnih elektronskih dokumentov.
KATERE DOKUMENTE LAHKO IZMENUJEM?
Izmenjava elektronskih dokumentov zajema vse dokumente, ki se uporabljajo v procesu
nabave: naročilo, odpoklici, odgovor na naročilo, dobavnice, prevzemnice, računi(dobropis, storno,..).
Katere vrste elektronskih dokumentov boste izmenjevali je odvisno od vas in vašega poslovnega partnerja s katerim izmenjujete dokumente.
Če obstaja potreba po izmenjavi drugih vrste dokumentov, to ni nobena težava.
Prosimo vas, da nas kontaktirate in za vas bomo vključili tudi nove vrste dokumentov.
S KOM SI LAHKO IZMENJUJEM?
Izmenjava elektronskih dokumentov je mogoča med katerima koli poslovnima subjektoma, ki se nahajata v REDOK sistemu ali ostalih EDI sistemih s katerimi imamo interkonekcijo. Za celoten referenčni seznam vseh naših uporabnikov nam pošljite email na [email protected].
KAJ JE GLN?
Globalna lokacijska številka (eng. Global Location Number) je numerična koda ki identificira katerokoli pravno, funkcionalno ali fizično lokacijo v sklopu poslovne in organizacijske strukture. Globalne lokacijske številke se lahko uporabljajo za identifikacijo vsega kar je oziroma je lahko naslovljeno. Primer: podjetje, oddelki, sobe, skladišča, lokacije za dostavo,…
Več o GLN-u lahko preberete na uradni spletni strani GS1 Slovenija.
ALI POTREBUJETE GLN?
To je odvisno od partnerja s katerim si boste izmenjevali dokumente.
KATERI SO TEHNIČNI PREDPOGOJI VKLJUČITVE V SISTEM?
Tehnične zahteve so odvisne od vrste dostopa, za katerega ste se odločili: če ste se odločili, za REDOK WEB dostop, potrebujete le računalnik, spletni brskalnik in dostop do interneta.
Če ste se odločili za avtomatski REDOK Enterprise Connect, morate določiti vrsto povezave in oblike elektronskih dokumentov, ki bodo uporabljeni za izmenjavo. Za vsa dodatna vprašanja se obrnite na nas po telefonu: +386 31 391 999 ali pošti: [email protected].
KAKŠEN JE POSTOPEKVKLJUČEVANJA?
Ko izberete partnerja za izmenjavo elektronskih dokumentov, način pristopa REDOK omrežju (REDOK Enterprise Connect ali REDOK Web), definirate format in tipe dokumentov ste pripravljeni na začetek testnega obdobja.
Med preskusnim obdobjem se določi pravilnost strukture elektronskega dokumenta in pravilnost podatkov. Za namene testiranja je potrebno ustvariti elektronske dokumente, ki temeljijo na “papirnih” dokumentih. S preverjanjem strukture in primerjavo s papirnati dokumenti potrjujemo veljavnost elektronskega dokumenta.
KAKO DOLGO TRAJA VKLJUČEVANJE?
Vključevanje novega uporabnika v elektronsko izmenjavo dokumentov v povprečju traja od 3 dni za REDOK WEB dostop in do 3 tedne za REDOK Enterprise Connect dostop.
KAKO DOBITI ELEKTRONSKI PODPIS?
Za uporabo e-podpisa je potrebno pridobiti certifikat od priznanega izdajatelja (npr. Sigen-ca,…) Redok vam bo z veseljem pomagal pri izvajanju elektronskega podpisovanja, da bodo vsi vaši elektronski dokumenti potrjeni z identiteto podpisnika.
OSTANEJO E-DOKUMENTI SHRANJENI PRI VAS IN ALI LAHKO DO NJIH DOSTOPAM V KATEREM KOLI TRENUTKU?
Vsi izmenjani e-dokumenti se shranijo po najvišjih varnostnih standardih v našem podatkovnem centru in se lahko dostavijo na željenem elektronskem mediju.