Storitve EDI

Ne glede na to, ali ste majhno ali veliko podjetje, Redok sledi vašim potrebam in vam omogoča vklop v moderen sistem elektronske izmenjave dokumentov. Od preprostega dostopa do interneta in spletnega brskalnika pa vse do popolne integracije izmenjave dokumentov med poslovnimi subjekti.

Ne glede na velikost vašega podjetja, se Redok prilagaja in raste z vašimi potrebami za povečano učinkovitost preko elektronske izmenjave dokumentov: od enostavne uporabe, ki potrebuje le dostop do interneta in spletni brskalnik do popolne avtomatizacije poslovnih procesov nabave in dobave med poslovnimi subjekti.

Omnizon Web

Uporaba Omnizon Weba je zelo preprosta, zahteva le dostop do interneta in spletnega brskalnika (Internet Explorer, Firefox, Chrome, Opera, Safari). Preko spletnega brskalnika dostopate do spletne podpore, ki omogoča izmenjavo elektronskih dokumentov. Sistem zagotavlja , da vedno ustvarite pravilen dokument in opozarja na tehnične ali poslovno neustrezne elemente.

Omnizon Enterprise Connect

Omnizon Enterprise Connect je namenjen za vsa podjetja, ki imajo visoko stopnjo avtomatizacije poslovnih procesov. Vhodni in izhodni dokumenti se izmenjujejo brez človeškega posredovanja skozi naš sistem. Odločite se lahko za kateri koli format, ki ga boste najlažje implementirali, naš sistem poskrbi za vse potrebne konverzije.

Do sistema je mogoče dostopati z uporabo SFTP, AS2 ali web servisov. Sistem je online in dokumenti se posredujejo v realnem času. Vsak uporabnik ima dostop do statistike o poslanih in prejetih dokumentih, podrobnega opisa zaznanih potencialnih napak, odkritih v poslanem dokumentu in informacij o odkritih napakah na dokumentu, ki ga pričakuje.

Redok vam je na razpolago za vsa dodatna vprašanja

Izpolnite obrazec in naš strokovnjak vas bo kontaktiral do naslednjega delovnega dne.

4 + 3 = ?

FAQ

Vključevanje novega uporabnika v elektronsko izmenjavo dokumentov v povprečju traja od 3 dni za Omnizon WEB dostop in do 3 tedne za Omnizon Enterprise Connect dostop.

Ko izberete partnerja za izmenjavo elektronskih dokumentov, način pristopa Omnizon omrežju (Omnizon Enterprise Connect ali Omnizon Web), definirate format in tipe dokumentov ste pripravljeni na začetek testnega obdobja.

Med preskusnim obdobjem se določi pravilnost strukture elektronskega dokumenta in pravilnost podatkov. Za namene testiranja je potrebno ustvariti elektronske dokumente, ki temeljijo na “papirnih” dokumentih. S preverjanjem strukture in primerjavo s papirnati dokumenti potrjujemo veljavnost elektronskega dokumenta.

Tehnične zahteve so odvisne od vrste dostopa, za katerega ste se odločili: če ste se odločili, za Omnizon WEB dostop, potrebujete le računalnik, spletni brskalnik in dostop do interneta.

Če ste se odločili za avtomatski Omnizon Enterprise Connect, morate določiti vrsto povezave in oblike elektronskih dokumentov, ki bodo uporabljeni za izmenjavo. Za vsa dodatna vprašanja se obrnite na nas po telefonu: +386 31 391 999 ali pošti: [email protected].

Nakon što ste odabrali partnera s kojim ćete razmjenjivati elektroničke dokumente, pristup Omnizon sustavu (Omnizon Enterprise Connect ili Omnizon Web), definirali format i način – spremni ste započeti s testnim razdobljem.

U testnom razdoblju provjerava se ispravnost strukture elektroničkog dokumenta i ispravnost podataka koji su navedeni. U svrhu testiranja potrebno je kreirati elektroničke dokumente na temelju “papirnatih” dokumenata. Provjerom strukture i usporedbom s papirnatim dokumentima potvrđujemo ispravnost elektroničkog dokumenta.

To je odvisno od partnerja s katerim si boste izmenjevali dokumente.

Globalna lokacijska številka (eng. Global Location Number) je numerična koda ki identificira katerokoli pravno, funkcionalno ali fizično lokacijo v sklopu poslovne in organizacijske strukture. Globalne lokacijske številke se lahko uporabljajo za identifikacijo vsega kar je oziroma je lahko naslovljeno. Primer: podjetje, oddelki, sobe, skladišča, lokacije za dostavo,…

Več o GLN-u lahko preberete na uradni spletni strani GS1 Slovenija.

Izmenjava elektronskih dokumentov je mogoča med katerima koli poslovnima subjektoma, ki se nahajata v Redok sistemu ali ostalih EDI sistemih s katerimi imamo interkonekcijo. Za celoten referenčni seznam vseh naših uporabnikov nam pošljite email na [email protected].

Omnizon Enterprise Connect pristop je namenjen podjetjem, ki imajo visoko stopnjo informatizacije poslovnih procesov. Skozi Omnizon Enterprise Connect dostopom do avtomatskih procesov se eračun kreira v vašem informacijskem sistemu in dostavi v Omnizon omrežje oziroma do vašega partnerja. Omnizon Web storitev je namenjena vsem podjetjem, ki nimajo visoke stopnje informatizacije in ne morejo uporabiti Omnizon Enterprise Connect.

Pri uporabi Omnizon Web dostopa ni potrebno narediti nikakršnih sprememb na vaših obstoječih poslovnih računalnikih ali sistemu. Z uporabo Omnizon web dostopa je zagotovljeno ustvarjanje pravilnih elektronskih dokumentov.

Web EDI Supplier Portal

Spletni portal za izmenjavo elektronskih dokumentov z dobavitelji omogoča dostop do avtomatiziranih poslovnih procesov velikih podjetij in tistih dobaviteljev, ki teh (EDI) funkcionalnosti še nimajo. Mali dobavitelji pogosto nimajo svoje IT infrastrukture, velika podjetja pa seveda želijo izkoristiti vse prednosti popolnoma digitalizirane dobavne verige. Zato je ta modul obojestransko koristna rešitev.

Razširite svojo mrežo

Podjetje, ki se nahaja v sistemu elektronske izmenjave dokumentov, lahko svoje dobavitelje poveže tako, da jim omogoči dostop do posebnega portala – pogoje uporabe te infrastrukture določi z vsakim dobaviteljem posebej.

Avtomatizirajte operacije

Dobavitelji uporabljajo Portal za dobavitelje za sprejemanje naročil in urejanje dostave blaga. Portal za ta naročila samodejno izdela sledljive dokumente, kot so potrdilo o prevzemu, dobavnica in račun, s čimer učinkovito zmanjša obseg dela, ki ga morajo opraviti dobavitelji, kar poenostavi postopek naročanja.

Komunicirajte digitalno

Podjetje lahko z dobavitelji komunicira na standarden način, kot to poteka pri poslovanju med podjetji (B2B) s sistemi elektronske izmenjave dokumentov (EDI): dokumenti se pošiljajo in prejemajo preko spletnega vmesnika, ki je del sistema Omnizon.

Prihranite dragoceni čas

Uporaba Portala za dobavitelje bistveno skrajša postopek naročanja. Za podjetja z velikim številom majhnih dobaviteljev lahko to pomeni neverjeten prihranek časa.

Pridobite modul portala dobaviteljev

Kontaktirajte nas in poglejmo skupaj, kako lahko spletni portal za izmenjavo elektronskih dokumentov z dobavitelji izboljša vaše poslovanje.

Redok vam je na razpolago za vsa dodatna vprašanja

Izpolnite obrazec in naš strokovnjak vas bo kontaktiral do naslednjega delovnega dne.

4 + 0 = ?

FAQ

Vključevanje novega uporabnika v elektronsko izmenjavo dokumentov v povprečju traja od 3 dni za Omnizon WEB dostop in do 3 tedne za Omnizon Enterprise Connect dostop.

Ko izberete partnerja za izmenjavo elektronskih dokumentov, način pristopa Omnizon omrežju (Omnizon Enterprise Connect ali Omnizon Web), definirate format in tipe dokumentov ste pripravljeni na začetek testnega obdobja.

Med preskusnim obdobjem se določi pravilnost strukture elektronskega dokumenta in pravilnost podatkov. Za namene testiranja je potrebno ustvariti elektronske dokumente, ki temeljijo na “papirnih” dokumentih. S preverjanjem strukture in primerjavo s papirnati dokumenti potrjujemo veljavnost elektronskega dokumenta.

Tehnične zahteve so odvisne od vrste dostopa, za katerega ste se odločili: če ste se odločili, za Omnizon WEB dostop, potrebujete le računalnik, spletni brskalnik in dostop do interneta.

Če ste se odločili za avtomatski Omnizon Enterprise Connect, morate določiti vrsto povezave in oblike elektronskih dokumentov, ki bodo uporabljeni za izmenjavo. Za vsa dodatna vprašanja se obrnite na nas po telefonu: +386 31 391 999 ali pošti: [email protected].

Nakon što ste odabrali partnera s kojim ćete razmjenjivati elektroničke dokumente, pristup Omnizon sustavu (Omnizon Enterprise Connect ili Omnizon Web), definirali format i način – spremni ste započeti s testnim razdobljem.

U testnom razdoblju provjerava se ispravnost strukture elektroničkog dokumenta i ispravnost podataka koji su navedeni. U svrhu testiranja potrebno je kreirati elektroničke dokumente na temelju “papirnatih” dokumenata. Provjerom strukture i usporedbom s papirnatim dokumentima potvrđujemo ispravnost elektroničkog dokumenta.

To je odvisno od partnerja s katerim si boste izmenjevali dokumente.

Globalna lokacijska številka (eng. Global Location Number) je numerična koda ki identificira katerokoli pravno, funkcionalno ali fizično lokacijo v sklopu poslovne in organizacijske strukture. Globalne lokacijske številke se lahko uporabljajo za identifikacijo vsega kar je oziroma je lahko naslovljeno. Primer: podjetje, oddelki, sobe, skladišča, lokacije za dostavo,…

Več o GLN-u lahko preberete na uradni spletni strani GS1 Slovenija.

Izmenjava elektronskih dokumentov je mogoča med katerima koli poslovnima subjektoma, ki se nahajata v Omnizon Network sistemu ali ostalih EDI sistemih s katerimi imamo interkonekcijo. Za celoten referenčni seznam vseh naših uporabnikov nam pošljite email na [email protected].

Omnizon Enterprise Connect pristop je namenjen podjetjem, ki imajo visoko stopnjo informatizacije poslovnih procesov. Skozi Omnizon Enterprise Connect dostopom do avtomatskih procesov se eračun kreira v vašem informacijskem sistemu in dostavi v Omnizon omrežje oziroma do vašega partnerja. Omnizon Web storitev je namenjena vsem podjetjem, ki nimajo visoke stopnje informatizacije in ne morejo uporabiti Omnizon Enterprise Connect.

Pri uporabi Omnizon Web dostopa ni potrebno narediti nikakršnih sprememb na vaših obstoječih poslovnih računalnikih ali sistemu. Z uporabo Omnizon web dostopa je zagotovljeno ustvarjanje pravilnih elektronskih dokumentov.

Arhiv dokumentov

Arhiv poslovnih dokumentov je storitev, ki temelji na zaupanju in varnosti. Zato je arhiv elektronskih dokumentov Omnizon Networks v skladu z zakonskimi predpisi in vsi naši strežniki so zavarovani z vrhunsko IT zaščito.

Storitev omogoča spletni dostop do dokumentov za potrebe iskanja, davčnega nadzora ali revizije. Če želite prenesti dokumente v drug arhiv, to ni nemogoče – vsi e-dokumenti bodo dostavljeni na vašo zahtevo.
na vaš zahtjev.

Prednosti uporabe elektronskega arhiva dokumentov

  • do 75% zmanjšanje stroškov v primerjavi s papirnim arhivom
  • hitri dostop do dokumentov
  • enostavno iskanje dokumentov
  • hitra in preprosta distribucija dokumentov
  • manjši in opazno cenejši arhivski prostor
  • varnost dokumentov

Redok vam je na razpolago za vsa dodatna vprašanja

Izpolnite obrazec in naš strokovnjak vas bo kontaktiral do naslednjega delovnega dne.

8 + 0 = ?

FAQ

Vsi izmenjani e-dokumenti se shranijo po najvišjih varnostnih standardih v našem podatkovnem centru in se lahko dostavijo na željenem elektronskem mediju.

E-račun

Elektronski račun je običajen račun v digitalni obliki, ki zagotavlja hitro in preprosto izmenjavo z vašimi poslovnimi partnerji.

Omnizon Networks sistem za vas ustvarja in dostavlja elektronske račune in na ta način dodatno olajša in poenostavlja poslovanje. Dovolj je že podatek, da obdelava e-računa traja 10 krat manj časa od papirnega. Zveni to nemogoče? Nič ni nemogoče, ker so prednosti večkratne.

PREDNOSTI ZA POŠILJATELJA PREDNOSTI ZA PREJEMNIKA
Zmanjšana možnost človeške napake. Zmanjšana možnost človeške napake.
Brez stroškov tiskanja, kuvertiranja in poštnine. Popolna avtomatizacija procesa izmenjave računov.
Takojšnja dostava računa. Hitrejša obdelava in lažje plačevanje računov.
Obvestilo o statusu dostave računa. Varen elektronski arhiv računov.
Hitro dostopen elektronski arhiv računov. Direktna komunikacija poslovnih sistemov

Redok tim vam je na raspolaganju za sva dodatna pitanja

Ispunite formu i naš stručnjak će vam se javiti unutar 24 sata.

2 + 5 = ?

Speedox delivery

Podpisano, zapečateno in dostavljeno – v nekaj sekundah

Sistem za dostavo dokumentov, The Speedox Document Delivery, omogoča popoln nadzor nad samodejnim pošiljanjem velikih količin dokumentov preko e-poštnih sporočil. Popolnoma nadomešča običajen, počasen proces dostave dokumentov in tako odpravlja človeške napake, zamude in pozabljeno elektronsko pošto.

Uporabniku prijazna dostava dokumentov

  • Določite dobavni rok
  • Spremljajte napredek svojega dokumenta
  • Prejemajte zanesljiva obvestila o statusu dostave
  • Nič več izgubljenih e-poštnih sporočil
  • Nadzor dostopa do sistema

Popoln nadzor nad postopkom pošiljanja dokumentov

Pošiljatelj naloži in pošlje dokument enemu ali več prejemnikom. Takoj lahko vidi, ali in kdaj je bil dokument prejet, odprt in prenesen. Če prejemnik ne prenese poslanega dokumenta, se ta samodejno ponovno pošlje.

Integracija ERP in EDI sistemov

Uporabniki dostavnega sistema Speedox lahko izmenjujejo dokumente s partnerji in strankami, ki se nahajajo izven njihovega omrežja EDI. Dokumenti se pošiljajo prek platforme Omnizon v prejemnikov e-poštni korespondenčni sistem, z dodatno možnostjo, ki pošiljatelju preko funkcionalnosti v portalu Omnizon pokaže, ali je prejemnik prejel poslani dokument.

Pridobite sistem za dostavo dokumentov Speedox

Pišite nam in poglejmo, kako sistem za dostavo dokumentov Speedox lahko pomaga vam!

Redok vam je na razpolago za vsa dodatna vprašanja

Izpolnite obrazec in naš strokovnjak vas bo kontaktiral do naslednjega delovnega dne.

1 + 2 = ?

FAQ

Vključevanje novega uporabnika v elektronsko izmenjavo dokumentov v povprečju traja od 3 dni za Omnizon WEB dostop in do 3 tedne za Omnizon Enterprise Connect dostop.

Ko izberete partnerja za izmenjavo elektronskih dokumentov, način pristopa Omnizon omrežju (Omnizon Enterprise Connect ali Omnizon Web), definirate format in tipe dokumentov ste pripravljeni na začetek testnega obdobja.

Med preskusnim obdobjem se določi pravilnost strukture elektronskega dokumenta in pravilnost podatkov. Za namene testiranja je potrebno ustvariti elektronske dokumente, ki temeljijo na “papirnih” dokumentih. S preverjanjem strukture in primerjavo s papirnati dokumenti potrjujemo veljavnost elektronskega dokumenta.

Tehnične zahteve so odvisne od vrste dostopa, za katerega ste se odločili: če ste se odločili, za Omnizon WEB dostop, potrebujete le računalnik, spletni brskalnik in dostop do interneta.

Če ste se odločili za avtomatski Omnizon Enterprise Connect, morate določiti vrsto povezave in oblike elektronskih dokumentov, ki bodo uporabljeni za izmenjavo. Za vsa dodatna vprašanja se obrnite na nas po telefonu: +386 31 391 999 ali pošti: [email protected].

Nakon što ste odabrali partnera s kojim ćete razmjenjivati elektroničke dokumente, pristup Omnizon sustavu (Omnizon Enterprise Connect ili Omnizon Web), definirali format i način – spremni ste započeti s testnim razdobljem.

U testnom razdoblju provjerava se ispravnost strukture elektroničkog dokumenta i ispravnost podataka koji su navedeni. U svrhu testiranja potrebno je kreirati elektroničke dokumente na temelju “papirnatih” dokumenata. Provjerom strukture i usporedbom s papirnatim dokumentima potvrđujemo ispravnost elektroničkog dokumenta.

To je odvisno od partnerja s katerim si boste izmenjevali dokumente.

Globalna lokacijska številka (eng. Global Location Number) je numerična koda ki identificira katerokoli pravno, funkcionalno ali fizično lokacijo v sklopu poslovne in organizacijske strukture. Globalne lokacijske številke se lahko uporabljajo za identifikacijo vsega kar je oziroma je lahko naslovljeno. Primer: podjetje, oddelki, sobe, skladišča, lokacije za dostavo,…

Več o GLN-u lahko preberete na uradni spletni strani GS1 Slovenija.

Izmenjava elektronskih dokumentov je mogoča med katerima koli poslovnima subjektoma, ki se nahajata v Omnizon Network sistemu ali ostalih EDI sistemih s katerimi imamo interkonekcijo. Za celoten referenčni seznam vseh naših uporabnikov nam pošljite email na [email protected].

Omnizon Enterprise Connect pristop je namenjen podjetjem, ki imajo visoko stopnjo informatizacije poslovnih procesov. Skozi Omnizon Enterprise Connect dostopom do avtomatskih procesov se eračun kreira v vašem informacijskem sistemu in dostavi v Omnizon omrežje oziroma do vašega partnerja. Omnizon Web storitev je namenjena vsem podjetjem, ki nimajo visoke stopnje informatizacije in ne morejo uporabiti Omnizon Enterprise Connect.

Pri uporabi Omnizon Web dostopa ni potrebno narediti nikakršnih sprememb na vaših obstoječih poslovnih računalnikih ali sistemu. Z uporabo Omnizon web dostopa je zagotovljeno ustvarjanje pravilnih elektronskih dokumentov.

Web EDI Customer Portal

Portal za stranke (Web EDI Customer Portal) je modul, ki velikim podjetjem omogoča enostavno integracijo uporabnikov, ki nimajo lastnih sistemov za elektronsko izmenjavo dokumentov. Tako jim omogočijo dostop do svojih avtomatiziranih poslovnih procesov. Portal za stranke omogoča distributerjem, da v celoti digitalizirajo veleprodajne kanale in pridobijo vse potencialne poslovne uporabnike.

Predstavite svoje izdelke

Veleprodajna podjetja in distributerji lahko poslovnim uporabnikom, na primer partnerski mreži njihovih veleprodajnih zastopnikov, omogočijo vpogled v celotno virtualno skladišče tako, da jim omogočijo dostop do kataloga izdelkov in storitev preko vmesnika standardnega internetnega brskalnika.

Prilagodite svoje ponudbe

Veleprodajna podjetja in distributerji lahko poslovnim uporabnikom, na primer partnerski mreži njihovih veleprodajnih zastopnikov, omogočijo vpogled v celotno virtualno skladišče tako, da jim omogočijo dostop do kataloga izdelkov in storitev preko vmesnika standardnega internetnega brskalnika.

Enostavno naročanje

Uporabniški portal novim in obstoječim uporabnikom ponuja poznan vmesnik: e-poslovanje (spletna trgovina). Obstajajo katalogi izdelkov s podrobnostmi o vsakem od njih in cenikom. E-poslovanje uporabnikom olajša brskanje in izbiro izdelkov ter oddajo naročila.

Bodite hitri in nezmotljivi

Celoten prodajni kanal je v celoti digitaliziran – ko stranka odda naročilo, sproži niz dogodkov. Informacijski sistem dobavitelja sprejme naročilo, sistem za obdelavo naročil pa samodejno preveri zalogo: če je naročilo preverjeno, ustvari zapis v prodajni knjigi. Naročilo, skupaj z vsemi podatki za dostavo, se izvede naknadno, uporabniku pa se storitev zaračuna s pošiljanjem računa preko sistema za izdelavo računa.

Preprost postopek z dodano vrednostjo

Proces zmanjša potrebo po komunikaciji po telefonu in e-pošti ter pospeši in poenostavi poslovne transakcije. Rešitev OMNIZON NETWORKS Extended EDI nenehno spremlja in beleži pravočasno dostavo vsakega dokumenta v vseh povezanih družbah.

Podpora za druge vrste dokumentov

Poleg vseh običajnih dokumentov, potrebnih za trgovanje, lahko veleprodajni partnerji enostavno dodajo in izvajajo funkcije, kot je sledenje zalog ali dokumenti s podatki o trgovanju, da optimizirajo vse svoje poslovne transakcije.

Pridobite modul Web EDI Customer Portal

Pišite nam in poglejmo, kako lahko spletni EDI portal za stranke pomaga vašemu podjetju

Redok vam je na razpolago za vsa dodatna vprašanja

Izpolnite obrazec in naš strokovnjak vas bo kontaktiral do naslednjega delovnega dne.

1 + 3 = ?

FAQ

Vključevanje novega uporabnika v elektronsko izmenjavo dokumentov v povprečju traja od 3 dni za Omnizon WEB dostop in do 3 tedne za Omnizon Enterprise Connect dostop.

Ko izberete partnerja za izmenjavo elektronskih dokumentov, način pristopa Omnizon omrežju (Omnizon Enterprise Connect ali Omnizon Web), definirate format in tipe dokumentov ste pripravljeni na začetek testnega obdobja.

Med preskusnim obdobjem se določi pravilnost strukture elektronskega dokumenta in pravilnost podatkov. Za namene testiranja je potrebno ustvariti elektronske dokumente, ki temeljijo na “papirnih” dokumentih. S preverjanjem strukture in primerjavo s papirnati dokumenti potrjujemo veljavnost elektronskega dokumenta.

Tehnične zahteve so odvisne od vrste dostopa, za katerega ste se odločili: če ste se odločili, za Omnizon WEB dostop, potrebujete le računalnik, spletni brskalnik in dostop do interneta.

Če ste se odločili za avtomatski Omnizon Enterprise Connect, morate določiti vrsto povezave in oblike elektronskih dokumentov, ki bodo uporabljeni za izmenjavo. Za vsa dodatna vprašanja se obrnite na nas po telefonu: +386 31 391 999 ali pošti: [email protected].

Nakon što ste odabrali partnera s kojim ćete razmjenjivati elektroničke dokumente, pristup Omnizon sustavu (Omnizon Enterprise Connect ili Omnizon Web), definirali format i način – spremni ste započeti s testnim razdobljem.

U testnom razdoblju provjerava se ispravnost strukture elektroničkog dokumenta i ispravnost podataka koji su navedeni. U svrhu testiranja potrebno je kreirati elektroničke dokumente na temelju “papirnatih” dokumenata. Provjerom strukture i usporedbom s papirnatim dokumentima potvrđujemo ispravnost elektroničkog dokumenta.

To je odvisno od partnerja s katerim si boste izmenjevali dokumente.

Globalna lokacijska številka (eng. Global Location Number) je numerična koda ki identificira katerokoli pravno, funkcionalno ali fizično lokacijo v sklopu poslovne in organizacijske strukture. Globalne lokacijske številke se lahko uporabljajo za identifikacijo vsega kar je oziroma je lahko naslovljeno. Primer: podjetje, oddelki, sobe, skladišča, lokacije za dostavo,…

Več o GLN-u lahko preberete na uradni spletni strani GS1 Slovenija.

Izmenjava elektronskih dokumentov je mogoča med katerima koli poslovnima subjektoma, ki se nahajata v Omnizon Network sistemu ali ostalih EDI sistemih s katerimi imamo interkonekcijo. Za celoten referenčni seznam vseh naših uporabnikov nam pošljite email na [email protected].

Omnizon Enterprise Connect pristop je namenjen podjetjem, ki imajo visoko stopnjo informatizacije poslovnih procesov. Skozi Omnizon Enterprise Connect dostopom do avtomatskih procesov se eračun kreira v vašem informacijskem sistemu in dostavi v Omnizon omrežje oziroma do vašega partnerja. Omnizon Web storitev je namenjena vsem podjetjem, ki nimajo visoke stopnje informatizacije in ne morejo uporabiti Omnizon Enterprise Connect.

Pri uporabi Omnizon Web dostopa ni potrebno narediti nikakršnih sprememb na vaših obstoječih poslovnih računalnikih ali sistemu. Z uporabo Omnizon web dostopa je zagotovljeno ustvarjanje pravilnih elektronskih dokumentov.

Redok je eden od ustanovnih članov združenja EEDIN, ki združuje EDI ponudnike iz več evropskih držav, da olajša posameznim članom, lokalnim EDI ponudnikom, mednarodno povezovanje. Preko omrežja EEDIN se lahko povežemo do večjih evropskih maloprodajnih podjetij, veleprodajnih podjetij, avtomobilske industrije in ostalih večjih partnerjev. Vsi člani EEDIN združenja so profesionalna EDI podjetja z visoko kvaliteto svojih storitev. Tako lahko našim strankam ponudimo ogromno mednarodno omrežje primerljivo z največjimi svetovnimi EDI ponudniki, združeno z našim strokovnim pristopom do individualnim rešitev.
Več informacij je na voljo na uradni strani združenja http://www.eedin.eu/ eedin.eu

REDOK EDI D.O.O.
Ukmarjeva ulica 2
SI-1000 Ljubljana
t: +386 31 391 999
[email protected]

 

Nemogoče je mogoče.

© 2023 Omnizon Networks
All rights Reserved.
Cookie policy