Storitve EDI
Ne glede na to, ali ste majhno ali veliko podjetje, Redok sledi vašim potrebam in vam omogoča vklop v moderen sistem elektronske izmenjave dokumentov. Od preprostega dostopa do interneta in spletnega brskalnika pa vse do popolne integracije izmenjave dokumentov med poslovnimi subjekti.
Ne glede na velikost vašega podjetja, se Redok prilagaja in raste z vašimi potrebami za povečano učinkovitost preko elektronske izmenjave dokumentov: od enostavne uporabe, ki potrebuje le dostop do interneta in spletni brskalnik do popolne avtomatizacije poslovnih procesov nabave in dobave med poslovnimi subjekti.
Omnizon Web
Uporaba Omnizon Weba je zelo preprosta, zahteva le dostop do interneta in spletnega brskalnika (Internet Explorer, Firefox, Chrome, Opera, Safari). Preko spletnega brskalnika dostopate do spletne podpore, ki omogoča izmenjavo elektronskih dokumentov. Sistem zagotavlja , da vedno ustvarite pravilen dokument in opozarja na tehnične ali poslovno neustrezne elemente.
Omnizon Enterprise Connect
Omnizon Enterprise Connect je namenjen za vsa podjetja, ki imajo visoko stopnjo avtomatizacije poslovnih procesov. Vhodni in izhodni dokumenti se izmenjujejo brez človeškega posredovanja skozi naš sistem. Odločite se lahko za kateri koli format, ki ga boste najlažje implementirali, naš sistem poskrbi za vse potrebne konverzije.
Do sistema je mogoče dostopati z uporabo SFTP, AS2 ali web servisov. Sistem je online in dokumenti se posredujejo v realnem času. Vsak uporabnik ima dostop do statistike o poslanih in prejetih dokumentih, podrobnega opisa zaznanih potencialnih napak, odkritih v poslanem dokumentu in informacij o odkritih napakah na dokumentu, ki ga pričakuje.
Redok vam je na razpolago za vsa dodatna vprašanja
FAQ
KAKO DOLGO TRAJA VKLJUČEVANJE?
Vključevanje novega uporabnika v elektronsko izmenjavo dokumentov v povprečju traja od 3 dni za Omnizon WEB dostop in do 3 tedne za Omnizon Enterprise Connect dostop.
KAKŠEN JE POSTOPEK VKLJUČEVANJA?
Ko izberete partnerja za izmenjavo elektronskih dokumentov, način pristopa Omnizon omrežju (Omnizon Enterprise Connect ali Omnizon Web), definirate format in tipe dokumentov ste pripravljeni na začetek testnega obdobja.
Med preskusnim obdobjem se določi pravilnost strukture elektronskega dokumenta in pravilnost podatkov. Za namene testiranja je potrebno ustvariti elektronske dokumente, ki temeljijo na “papirnih” dokumentih. S preverjanjem strukture in primerjavo s papirnati dokumenti potrjujemo veljavnost elektronskega dokumenta.
KATERI SO TEHNIČNI PREPOGOJI VKLJUČITVE V SISTEM?
Tehnične zahteve so odvisne od vrste dostopa, za katerega ste se odločili: če ste se odločili, za Omnizon WEB dostop, potrebujete le računalnik, spletni brskalnik in dostop do interneta.
Če ste se odločili za avtomatski Omnizon Enterprise Connect, morate določiti vrsto povezave in oblike elektronskih dokumentov, ki bodo uporabljeni za izmenjavo. Za vsa dodatna vprašanja se obrnite na nas po telefonu: +386 31 391 999 ali pošti: [email protected].
ALI POTREBUJETE GLN?
To je odvisno od partnerja s katerim si boste izmenjevali dokumente.
KAJ JE GLN?
Globalna lokacijska številka (eng. Global Location Number) je numerična koda ki identificira katerokoli pravno, funkcionalno ali fizično lokacijo v sklopu poslovne in organizacijske strukture. Globalne lokacijske številke se lahko uporabljajo za identifikacijo vsega kar je oziroma je lahko naslovljeno. Primer: podjetje, oddelki, sobe, skladišča, lokacije za dostavo,…
Več o GLN-u lahko preberete na uradni spletni strani GS1 Slovenija.
S KOM SI LAHKO IZMENJUJEM?
Izmenjava elektronskih dokumentov je mogoča med katerima koli poslovnima subjektoma, ki se nahajata v Redok sistemu ali ostalih EDI sistemih s katerimi imamo interkonekcijo. Za celoten referenčni seznam vseh naših uporabnikov nam pošljite email na [email protected].
OMNIZON ENTERPRISE CONNECT ALI OMNIZON WEB DOSTOP?
Omnizon Enterprise Connect pristop je namenjen podjetjem, ki imajo visoko stopnjo informatizacije poslovnih procesov. Skozi Omnizon Enterprise Connect dostopom do avtomatskih procesov se eračun kreira v vašem informacijskem sistemu in dostavi v Omnizon omrežje oziroma do vašega partnerja. Omnizon Web storitev je namenjena vsem podjetjem, ki nimajo visoke stopnje informatizacije in ne morejo uporabiti Omnizon Enterprise Connect.
Pri uporabi Omnizon Web dostopa ni potrebno narediti nikakršnih sprememb na vaših obstoječih poslovnih računalnikih ali sistemu. Z uporabo Omnizon web dostopa je zagotovljeno ustvarjanje pravilnih elektronskih dokumentov.
Web EDI Supplier Portal
Kmalu.
Redok vam je na razpolago za vsa dodatna vprašanja
FAQ
KAKO DOLGO TRAJA VKLJUČEVANJE?
Vključevanje novega uporabnika v elektronsko izmenjavo dokumentov v povprečju traja od 3 dni za Omnizon WEB dostop in do 3 tedne za Omnizon Enterprise Connect dostop.
KAKŠEN JE POSTOPEK VKLJUČEVANJA?
Ko izberete partnerja za izmenjavo elektronskih dokumentov, način pristopa Omnizon omrežju (Omnizon Enterprise Connect ali Omnizon Web), definirate format in tipe dokumentov ste pripravljeni na začetek testnega obdobja.
Med preskusnim obdobjem se določi pravilnost strukture elektronskega dokumenta in pravilnost podatkov. Za namene testiranja je potrebno ustvariti elektronske dokumente, ki temeljijo na “papirnih” dokumentih. S preverjanjem strukture in primerjavo s papirnati dokumenti potrjujemo veljavnost elektronskega dokumenta.
KATERI SO TEHNIČNI PREPOGOJI VKLJUČITVE V SISTEM?
Tehnične zahteve so odvisne od vrste dostopa, za katerega ste se odločili: če ste se odločili, za Omnizon WEB dostop, potrebujete le računalnik, spletni brskalnik in dostop do interneta.
Če ste se odločili za avtomatski Omnizon Enterprise Connect, morate določiti vrsto povezave in oblike elektronskih dokumentov, ki bodo uporabljeni za izmenjavo. Za vsa dodatna vprašanja se obrnite na nas po telefonu: +386 31 391 999 ali pošti: [email protected].
ALI POTREBUJETE GLN?
To je odvisno od partnerja s katerim si boste izmenjevali dokumente.
KAJ JE GLN?
Globalna lokacijska številka (eng. Global Location Number) je numerična koda ki identificira katerokoli pravno, funkcionalno ali fizično lokacijo v sklopu poslovne in organizacijske strukture. Globalne lokacijske številke se lahko uporabljajo za identifikacijo vsega kar je oziroma je lahko naslovljeno. Primer: podjetje, oddelki, sobe, skladišča, lokacije za dostavo,…
Več o GLN-u lahko preberete na uradni spletni strani GS1 Slovenija.
S KOM SI LAHKO IZMENJUJEM?
Izmenjava elektronskih dokumentov je mogoča med katerima koli poslovnima subjektoma, ki se nahajata v Omnizon Network sistemu ali ostalih EDI sistemih s katerimi imamo interkonekcijo. Za celoten referenčni seznam vseh naših uporabnikov nam pošljite email na [email protected].
OMNIZON ENTERPRISE CONNECT ALI OMNIZON WEB DOSTOP?
Omnizon Enterprise Connect pristop je namenjen podjetjem, ki imajo visoko stopnjo informatizacije poslovnih procesov. Skozi Omnizon Enterprise Connect dostopom do avtomatskih procesov se eračun kreira v vašem informacijskem sistemu in dostavi v Omnizon omrežje oziroma do vašega partnerja. Omnizon Web storitev je namenjena vsem podjetjem, ki nimajo visoke stopnje informatizacije in ne morejo uporabiti Omnizon Enterprise Connect.
Pri uporabi Omnizon Web dostopa ni potrebno narediti nikakršnih sprememb na vaših obstoječih poslovnih računalnikih ali sistemu. Z uporabo Omnizon web dostopa je zagotovljeno ustvarjanje pravilnih elektronskih dokumentov.
Arhiv dokumentov
Arhiv poslovnih dokumentov je storitev, ki temelji na zaupanju in varnosti. Zato je arhiv elektronskih dokumentov Omnizon Networks v skladu z zakonskimi predpisi in vsi naši strežniki so zavarovani z vrhunsko IT zaščito.
Storitev omogoča spletni dostop do dokumentov za potrebe iskanja, davčnega nadzora ali revizije. Če želite prenesti dokumente v drug arhiv, to ni nemogoče – vsi e-dokumenti bodo dostavljeni na vašo zahtevo.
na vaš zahtjev.
Prednosti uporabe elektronskega arhiva dokumentov
- do 75% zmanjšanje stroškov v primerjavi s papirnim arhivom
- hitri dostop do dokumentov
- enostavno iskanje dokumentov
- hitra in preprosta distribucija dokumentov
- manjši in opazno cenejši arhivski prostor
- varnost dokumentov
Redok vam je na razpolago za vsa dodatna vprašanja
FAQ
OSTANEJO E-DOKUMENTI SHRANJENI PRI VAS IN ALI LAHKO DO DO NJIH DOSTOPAM V KATEREM KOLI TRENUTKU?
Vsi izmenjani e-dokumenti se shranijo po najvišjih varnostnih standardih v našem podatkovnem centru in se lahko dostavijo na željenem elektronskem mediju.
E-račun
Elektronski račun je običajen račun v digitalni obliki, ki zagotavlja hitro in preprosto izmenjavo z vašimi poslovnimi partnerji.
REDOK sistem za vas ustvarja in dostavlja elektronske račune in na ta način dodatno olajša in poenostavlja poslovanje. Dovolj je že podatek, da obdelava e-računa traja 10 krat manj časa od papirnega. Zveni to nemogoče? Nič ni nemogoče, ker so prednosti večkratne.
PREDNOSTI ZA POŠILJATELJA | PREDNOSTI ZA PREJEMNIKA |
---|---|
Zmanjšana možnost človeške napake. | Zmanjšana možnost človeške napake. |
Brez stroškov tiskanja, kuvertiranja in poštnine. | Popolna avtomatizacija procesa izmenjave računov. |
Takojšnja dostava računa. | Hitrejša obdelava in lažje plačevanje računov. |
Obvestilo o statusu dostave računa. | Varen elektronski arhiv računov. |
Hitro dostopen elektronski arhiv računov. | Direktna komunikacija poslovnih sistemov |
Redok vam je na razpolago za vsa dodatna vprašnja
Speedox delivery
Kmalu.
Redok vam je na razpolago za vsa dodatna vprašanja
FAQ
KAKO DOLGO TRAJA VKLJUČEVANJE?
Vključevanje novega uporabnika v elektronsko izmenjavo dokumentov v povprečju traja od 3 dni za Omnizon WEB dostop in do 3 tedne za Omnizon Enterprise Connect dostop.
KAKŠEN JE POSTOPEK VKLJUČEVANJA?
Ko izberete partnerja za izmenjavo elektronskih dokumentov, način pristopa Omnizon omrežju (Omnizon Enterprise Connect ali Omnizon Web), definirate format in tipe dokumentov ste pripravljeni na začetek testnega obdobja.
Med preskusnim obdobjem se določi pravilnost strukture elektronskega dokumenta in pravilnost podatkov. Za namene testiranja je potrebno ustvariti elektronske dokumente, ki temeljijo na “papirnih” dokumentih. S preverjanjem strukture in primerjavo s papirnati dokumenti potrjujemo veljavnost elektronskega dokumenta.
KATERI SO TEHNIČNI PREPOGOJI VKLJUČITVE V SISTEM?
Tehnične zahteve so odvisne od vrste dostopa, za katerega ste se odločili: če ste se odločili, za Omnizon WEB dostop, potrebujete le računalnik, spletni brskalnik in dostop do interneta.
Če ste se odločili za avtomatski Omnizon Enterprise Connect, morate določiti vrsto povezave in oblike elektronskih dokumentov, ki bodo uporabljeni za izmenjavo. Za vsa dodatna vprašanja se obrnite na nas po telefonu: +386 31 391 999 ali pošti: [email protected].
ALI POTREBUJETE GLN?
To je odvisno od partnerja s katerim si boste izmenjevali dokumente.
KAJ JE GLN?
Globalna lokacijska številka (eng. Global Location Number) je numerična koda ki identificira katerokoli pravno, funkcionalno ali fizično lokacijo v sklopu poslovne in organizacijske strukture. Globalne lokacijske številke se lahko uporabljajo za identifikacijo vsega kar je oziroma je lahko naslovljeno. Primer: podjetje, oddelki, sobe, skladišča, lokacije za dostavo,…
Več o GLN-u lahko preberete na uradni spletni strani GS1 Slovenija.
S KOM SI LAHKO IZMENJUJEM?
Izmenjava elektronskih dokumentov je mogoča med katerima koli poslovnima subjektoma, ki se nahajata v Omnizon Network sistemu ali ostalih EDI sistemih s katerimi imamo interkonekcijo. Za celoten referenčni seznam vseh naših uporabnikov nam pošljite email na [email protected].
OMNIZON ENTERPRISE CONNECT ALI OMNIZON WEB DOSTOP?
Omnizon Enterprise Connect pristop je namenjen podjetjem, ki imajo visoko stopnjo informatizacije poslovnih procesov. Skozi Omnizon Enterprise Connect dostopom do avtomatskih procesov se eračun kreira v vašem informacijskem sistemu in dostavi v Omnizon omrežje oziroma do vašega partnerja. Omnizon Web storitev je namenjena vsem podjetjem, ki nimajo visoke stopnje informatizacije in ne morejo uporabiti Omnizon Enterprise Connect.
Pri uporabi Omnizon Web dostopa ni potrebno narediti nikakršnih sprememb na vaših obstoječih poslovnih računalnikih ali sistemu. Z uporabo Omnizon web dostopa je zagotovljeno ustvarjanje pravilnih elektronskih dokumentov.
Web EDI Customer Portal
Kmalu.
Redok vam je na razpolago za vsa dodatna vprašanja
FAQ
KAKO DOLGO TRAJA VKLJUČEVANJE?
Vključevanje novega uporabnika v elektronsko izmenjavo dokumentov v povprečju traja od 3 dni za Omnizon WEB dostop in do 3 tedne za Omnizon Enterprise Connect dostop.
KAKŠEN JE POSTOPEK VKLJUČEVANJA?
Ko izberete partnerja za izmenjavo elektronskih dokumentov, način pristopa Omnizon omrežju (Omnizon Enterprise Connect ali Omnizon Web), definirate format in tipe dokumentov ste pripravljeni na začetek testnega obdobja.
Med preskusnim obdobjem se določi pravilnost strukture elektronskega dokumenta in pravilnost podatkov. Za namene testiranja je potrebno ustvariti elektronske dokumente, ki temeljijo na “papirnih” dokumentih. S preverjanjem strukture in primerjavo s papirnati dokumenti potrjujemo veljavnost elektronskega dokumenta.
KATERI SO TEHNIČNI PREPOGOJI VKLJUČITVE V SISTEM?
Tehnične zahteve so odvisne od vrste dostopa, za katerega ste se odločili: če ste se odločili, za Omnizon WEB dostop, potrebujete le računalnik, spletni brskalnik in dostop do interneta.
Če ste se odločili za avtomatski Omnizon Enterprise Connect, morate določiti vrsto povezave in oblike elektronskih dokumentov, ki bodo uporabljeni za izmenjavo. Za vsa dodatna vprašanja se obrnite na nas po telefonu: +386 31 391 999 ali pošti: [email protected].
ALI POTREBUJETE GLN?
To je odvisno od partnerja s katerim si boste izmenjevali dokumente.
KAJ JE GLN?
Globalna lokacijska številka (eng. Global Location Number) je numerična koda ki identificira katerokoli pravno, funkcionalno ali fizično lokacijo v sklopu poslovne in organizacijske strukture. Globalne lokacijske številke se lahko uporabljajo za identifikacijo vsega kar je oziroma je lahko naslovljeno. Primer: podjetje, oddelki, sobe, skladišča, lokacije za dostavo,…
Več o GLN-u lahko preberete na uradni spletni strani GS1 Slovenija.
S KOM SI LAHKO IZMENJUJEM?
Izmenjava elektronskih dokumentov je mogoča med katerima koli poslovnima subjektoma, ki se nahajata v Omnizon Network sistemu ali ostalih EDI sistemih s katerimi imamo interkonekcijo. Za celoten referenčni seznam vseh naših uporabnikov nam pošljite email na [email protected].
OMNIZON ENTERPRISE CONNECT ALI OMNIZON WEB DOSTOP?
Omnizon Enterprise Connect pristop je namenjen podjetjem, ki imajo visoko stopnjo informatizacije poslovnih procesov. Skozi Omnizon Enterprise Connect dostopom do avtomatskih procesov se eračun kreira v vašem informacijskem sistemu in dostavi v Omnizon omrežje oziroma do vašega partnerja. Omnizon Web storitev je namenjena vsem podjetjem, ki nimajo visoke stopnje informatizacije in ne morejo uporabiti Omnizon Enterprise Connect.
Pri uporabi Omnizon Web dostopa ni potrebno narediti nikakršnih sprememb na vaših obstoječih poslovnih računalnikih ali sistemu. Z uporabo Omnizon web dostopa je zagotovljeno ustvarjanje pravilnih elektronskih dokumentov.