Storitve EDI
Ne glede na to, ali ste majhno ali veliko podjetje, Redok sledi vašim potrebam in vam omogoča vklop v moderen sistem elektronske izmenjave dokumentov. Od preprostega dostopa do interneta in spletnega brskalnika pa vse do popolne integracije izmenjave dokumentov med poslovnimi subjekti.
Ne glede na velikost vašega podjetja, se Redok prilagaja in raste z vašimi potrebami za povečano učinkovitost preko elektronske izmenjave dokumentov: od enostavne uporabe, ki potrebuje le dostop do interneta in spletni brskalnik do popolne avtomatizacije poslovnih procesov nabave in dobave med poslovnimi subjekti.
Omnizon Web
Uporaba Omnizon Weba je zelo preprosta, zahteva le dostop do interneta in spletnega brskalnika (Internet Explorer, Firefox, Chrome, Opera, Safari). Preko spletnega brskalnika dostopate do spletne podpore, ki omogoča izmenjavo elektronskih dokumentov. Sistem zagotavlja , da vedno ustvarite pravilen dokument in opozarja na tehnične ali poslovno neustrezne elemente.
Omnizon Enterprise Connect
Omnizon Enterprise Connect je namenjen za vsa podjetja, ki imajo visoko stopnjo avtomatizacije poslovnih procesov. Vhodni in izhodni dokumenti se izmenjujejo brez človeškega posredovanja skozi naš sistem. Odločite se lahko za kateri koli format, ki ga boste najlažje implementirali, naš sistem poskrbi za vse potrebne konverzije.
Do sistema je mogoče dostopati z uporabo SFTP, AS2 ali web servisov. Sistem je online in dokumenti se posredujejo v realnem času. Vsak uporabnik ima dostop do statistike o poslanih in prejetih dokumentih, podrobnega opisa zaznanih potencialnih napak, odkritih v poslanem dokumentu in informacij o odkritih napakah na dokumentu, ki ga pričakuje.
Redok vam je na razpolago za vsa dodatna vprašanja
FAQ
KAKO DOLGO TRAJA VKLJUČEVANJE?
Vključevanje novega uporabnika v elektronsko izmenjavo dokumentov v povprečju traja od 3 dni za Omnizon WEB dostop in do 3 tedne za Omnizon Enterprise Connect dostop.
KAKŠEN JE POSTOPEK VKLJUČEVANJA?
Ko izberete partnerja za izmenjavo elektronskih dokumentov, način pristopa Omnizon omrežju (Omnizon Enterprise Connect ali Omnizon Web), definirate format in tipe dokumentov ste pripravljeni na začetek testnega obdobja.
Med preskusnim obdobjem se določi pravilnost strukture elektronskega dokumenta in pravilnost podatkov. Za namene testiranja je potrebno ustvariti elektronske dokumente, ki temeljijo na “papirnih” dokumentih. S preverjanjem strukture in primerjavo s papirnati dokumenti potrjujemo veljavnost elektronskega dokumenta.
KATERI SO TEHNIČNI PREPOGOJI VKLJUČITVE V SISTEM?
Tehnične zahteve so odvisne od vrste dostopa, za katerega ste se odločili: če ste se odločili, za Omnizon WEB dostop, potrebujete le računalnik, spletni brskalnik in dostop do interneta.
Če ste se odločili za avtomatski Omnizon Enterprise Connect, morate določiti vrsto povezave in oblike elektronskih dokumentov, ki bodo uporabljeni za izmenjavo. Za vsa dodatna vprašanja se obrnite na nas po telefonu: +386 31 391 999 ali pošti: [email protected].
ALI POTREBUJETE GLN?
To je odvisno od partnerja s katerim si boste izmenjevali dokumente.
KAJ JE GLN?
Globalna lokacijska številka (eng. Global Location Number) je numerična koda ki identificira katerokoli pravno, funkcionalno ali fizično lokacijo v sklopu poslovne in organizacijske strukture. Globalne lokacijske številke se lahko uporabljajo za identifikacijo vsega kar je oziroma je lahko naslovljeno. Primer: podjetje, oddelki, sobe, skladišča, lokacije za dostavo,…
Več o GLN-u lahko preberete na uradni spletni strani GS1 Slovenija.
S KOM SI LAHKO IZMENJUJEM?
Izmenjava elektronskih dokumentov je mogoča med katerima koli poslovnima subjektoma, ki se nahajata v Redok sistemu ali ostalih EDI sistemih s katerimi imamo interkonekcijo. Za celoten referenčni seznam vseh naših uporabnikov nam pošljite email na [email protected].
OMNIZON ENTERPRISE CONNECT ALI OMNIZON WEB DOSTOP?
Omnizon Enterprise Connect pristop je namenjen podjetjem, ki imajo visoko stopnjo informatizacije poslovnih procesov. Skozi Omnizon Enterprise Connect dostopom do avtomatskih procesov se eračun kreira v vašem informacijskem sistemu in dostavi v Omnizon omrežje oziroma do vašega partnerja. Omnizon Web storitev je namenjena vsem podjetjem, ki nimajo visoke stopnje informatizacije in ne morejo uporabiti Omnizon Enterprise Connect.
Pri uporabi Omnizon Web dostopa ni potrebno narediti nikakršnih sprememb na vaših obstoječih poslovnih računalnikih ali sistemu. Z uporabo Omnizon web dostopa je zagotovljeno ustvarjanje pravilnih elektronskih dokumentov.
Web EDI Supplier Portal
Spletni portal za izmenjavo elektronskih dokumentov z dobavitelji omogoča dostop do avtomatiziranih poslovnih procesov velikih podjetij in tistih dobaviteljev, ki teh (EDI) funkcionalnosti še nimajo. Mali dobavitelji pogosto nimajo svoje IT infrastrukture, velika podjetja pa seveda želijo izkoristiti vse prednosti popolnoma digitalizirane dobavne verige. Zato je ta modul obojestransko koristna rešitev.
Razširite svojo mrežo
Podjetje, ki se nahaja v sistemu elektronske izmenjave dokumentov, lahko svoje dobavitelje poveže tako, da jim omogoči dostop do posebnega portala – pogoje uporabe te infrastrukture določi z vsakim dobaviteljem posebej.
Avtomatizirajte vaše poslovanje
Dobavitelji uporabljajo Portal za dobavitelje za sprejemanje naročil in urejanje dostave blaga. Portal za ta naročila samodejno izdela sledljive dokumente, kot so potrdilo o prevzemu, dobavnica in račun, s čimer učinkovito zmanjša obseg dela, ki ga morajo opraviti dobavitelji, kar poenostavi postopek naročanja.
Komunicirajte digitalno
Podjetje lahko z dobavitelji komunicira na standarden način, kot to poteka pri poslovanju med podjetji (B2B) s sistemi elektronske izmenjave dokumentov (EDI): dokumenti se pošiljajo in prejemajo preko spletnega vmesnika, ki je del sistema Omnizon.
Prihranite dragoceni čas
Uporaba Portala za dobavitelje bistveno skrajša postopek naročanja. Za podjetja z velikim številom majhnih dobaviteljev lahko to pomeni neverjeten prihranek časa
Redok vam je na razpolago za vsa dodatna vprašanja
FAQ
KAKO DOLGO TRAJA VKLJUČEVANJE?
Vključevanje novega uporabnika v elektronsko izmenjavo dokumentov v povprečju traja od 3 dni za Omnizon WEB dostop in do 3 tedne za Omnizon Enterprise Connect dostop.
KAKŠEN JE POSTOPEK VKLJUČEVANJA?
Ko izberete partnerja za izmenjavo elektronskih dokumentov, način pristopa Omnizon omrežju (Omnizon Enterprise Connect ali Omnizon Web), definirate format in tipe dokumentov ste pripravljeni na začetek testnega obdobja.
Med preskusnim obdobjem se določi pravilnost strukture elektronskega dokumenta in pravilnost podatkov. Za namene testiranja je potrebno ustvariti elektronske dokumente, ki temeljijo na “papirnih” dokumentih. S preverjanjem strukture in primerjavo s papirnati dokumenti potrjujemo veljavnost elektronskega dokumenta.
KATERI SO TEHNIČNI PREPOGOJI VKLJUČITVE V SISTEM?
Tehnične zahteve so odvisne od vrste dostopa, za katerega ste se odločili: če ste se odločili, za Omnizon WEB dostop, potrebujete le računalnik, spletni brskalnik in dostop do interneta.
Če ste se odločili za avtomatski Omnizon Enterprise Connect, morate določiti vrsto povezave in oblike elektronskih dokumentov, ki bodo uporabljeni za izmenjavo. Za vsa dodatna vprašanja se obrnite na nas po telefonu: +386 31 391 999 ali pošti: [email protected].
ALI POTREBUJETE GLN?
To je odvisno od partnerja s katerim si boste izmenjevali dokumente.
KAJ JE GLN?
Globalna lokacijska številka (eng. Global Location Number) je numerična koda ki identificira katerokoli pravno, funkcionalno ali fizično lokacijo v sklopu poslovne in organizacijske strukture. Globalne lokacijske številke se lahko uporabljajo za identifikacijo vsega kar je oziroma je lahko naslovljeno. Primer: podjetje, oddelki, sobe, skladišča, lokacije za dostavo,…
Več o GLN-u lahko preberete na uradni spletni strani GS1 Slovenija.
S KOM SI LAHKO IZMENJUJEM?
Izmenjava elektronskih dokumentov je mogoča med katerima koli poslovnima subjektoma, ki se nahajata v Omnizon Network sistemu ali ostalih EDI sistemih s katerimi imamo interkonekcijo. Za celoten referenčni seznam vseh naših uporabnikov nam pošljite email na [email protected].
OMNIZON ENTERPRISE CONNECT ALI OMNIZON WEB DOSTOP?
Omnizon Enterprise Connect pristop je namenjen podjetjem, ki imajo visoko stopnjo informatizacije poslovnih procesov. Skozi Omnizon Enterprise Connect dostopom do avtomatskih procesov se eračun kreira v vašem informacijskem sistemu in dostavi v Omnizon omrežje oziroma do vašega partnerja. Omnizon Web storitev je namenjena vsem podjetjem, ki nimajo visoke stopnje informatizacije in ne morejo uporabiti Omnizon Enterprise Connect.
Pri uporabi Omnizon Web dostopa ni potrebno narediti nikakršnih sprememb na vaših obstoječih poslovnih računalnikih ali sistemu. Z uporabo Omnizon web dostopa je zagotovljeno ustvarjanje pravilnih elektronskih dokumentov.
Arhiv dokumentov
Arhiv poslovnih dokumentov je storitev, ki temelji na zaupanju in varnosti. Zato je arhiv elektronskih dokumentov Omnizon Networks v skladu z zakonskimi predpisi in vsi naši strežniki so zavarovani z vrhunsko IT zaščito.
Storitev omogoča spletni dostop do dokumentov za potrebe iskanja, davčnega nadzora ali revizije. Če želite prenesti dokumente v drug arhiv, to ni nemogoče – vsi e-dokumenti bodo dostavljeni na vašo zahtevo.
na vaš zahtjev.
Prednosti uporabe elektronskega arhiva dokumentov
- do 75% zmanjšanje stroškov v primerjavi s papirnim arhivom
- hitri dostop do dokumentov
- enostavno iskanje dokumentov
- hitra in preprosta distribucija dokumentov
- manjši in opazno cenejši arhivski prostor
- varnost dokumentov
Redok vam je na razpolago za vsa dodatna vprašanja
FAQ
OSTANEJO E-DOKUMENTI SHRANJENI PRI VAS IN ALI LAHKO DO DO NJIH DOSTOPAM V KATEREM KOLI TRENUTKU?
Vsi izmenjani e-dokumenti se shranijo po najvišjih varnostnih standardih v našem podatkovnem centru in se lahko dostavijo na željenem elektronskem mediju.
E-račun
Elektronski račun je običajen račun v digitalni obliki, ki zagotavlja hitro in preprosto izmenjavo z vašimi poslovnimi partnerji.
REDOK sistem za vas ustvarja in dostavlja elektronske račune in na ta način dodatno olajša in poenostavlja poslovanje. Dovolj je že podatek, da obdelava e-računa traja 10 krat manj časa od papirnega. Zveni to nemogoče? Nič ni nemogoče, ker so prednosti večkratne.
PREDNOSTI ZA POŠILJATELJA | PREDNOSTI ZA PREJEMNIKA |
---|---|
Zmanjšana možnost človeške napake. | Zmanjšana možnost človeške napake. |
Brez stroškov tiskanja, kuvertiranja in poštnine. | Popolna avtomatizacija procesa izmenjave računov. |
Takojšnja dostava računa. | Hitrejša obdelava in lažje plačevanje računov. |
Obvestilo o statusu dostave računa. | Varen elektronski arhiv računov. |
Hitro dostopen elektronski arhiv računov. | Direktna komunikacija poslovnih sistemov |
Redok vam je na razpolago za vsa dodatna vprašnja
Speedox delivery
Sistem za dostavo dokumentov, The Speedox Document Delivery, omogoča popoln nadzor nad samodejnim pošiljanjem velikih količin dokumentov preko e-poštnih sporočil. Popolnoma nadomešča običajen, počasen proces dostave dokumentov in tako odpravlja človeške napake, zamude in pozabljeno elektronsko pošto.
Uporabniku prijazna dostava dokumentov
- Določite dobavni rok
- Spremljajte napredek svojega dokumenta
- Prejemajte zanesljiva obvestila o statusu dostave
- Nič več izgubljenih e-poštnih sporočil
- Nadzor dostopa do sistema
Popoln nadzor nad postopkom pošiljanja dokumentov
Pošiljatelj naloži in pošlje dokument enemu ali več prejemnikom. Takoj lahko vidi, ali in kdaj je bil dokument prejet, odprt in prenesen. Če prejemnik ne prenese poslanega dokumenta, se ta samodejno ponovno pošlje.
Integracija ERP in EDI sistemov
Uporabniki dostavnega sistema Speedox lahko izmenjujejo dokumente s partnerji in strankami, ki se nahajajo izven njihovega omrežja EDI. Dokumenti se pošiljajo prek platforme Omnizon v prejemnikov e-poštni korespondenčni sistem, z dodatno možnostjo, ki pošiljatelju preko funkcionalnosti v portalu Omnizon pokaže, ali je prejemnik prejel poslani dokument.
Redok vam je na razpolago za vsa dodatna vprašanja
FAQ
KAKO DOLGO TRAJA VKLJUČEVANJE?
Vključevanje novega uporabnika v elektronsko izmenjavo dokumentov v povprečju traja od 3 dni za Omnizon WEB dostop in do 3 tedne za Omnizon Enterprise Connect dostop.
KAKŠEN JE POSTOPEK VKLJUČEVANJA?
Ko izberete partnerja za izmenjavo elektronskih dokumentov, način pristopa Omnizon omrežju (Omnizon Enterprise Connect ali Omnizon Web), definirate format in tipe dokumentov ste pripravljeni na začetek testnega obdobja.
Med preskusnim obdobjem se določi pravilnost strukture elektronskega dokumenta in pravilnost podatkov. Za namene testiranja je potrebno ustvariti elektronske dokumente, ki temeljijo na “papirnih” dokumentih. S preverjanjem strukture in primerjavo s papirnati dokumenti potrjujemo veljavnost elektronskega dokumenta.
KATERI SO TEHNIČNI PREPOGOJI VKLJUČITVE V SISTEM?
Tehnične zahteve so odvisne od vrste dostopa, za katerega ste se odločili: če ste se odločili, za Omnizon WEB dostop, potrebujete le računalnik, spletni brskalnik in dostop do interneta.
Če ste se odločili za avtomatski Omnizon Enterprise Connect, morate določiti vrsto povezave in oblike elektronskih dokumentov, ki bodo uporabljeni za izmenjavo. Za vsa dodatna vprašanja se obrnite na nas po telefonu: +386 31 391 999 ali pošti: [email protected].
ALI POTREBUJETE GLN?
To je odvisno od partnerja s katerim si boste izmenjevali dokumente.
KAJ JE GLN?
Globalna lokacijska številka (eng. Global Location Number) je numerična koda ki identificira katerokoli pravno, funkcionalno ali fizično lokacijo v sklopu poslovne in organizacijske strukture. Globalne lokacijske številke se lahko uporabljajo za identifikacijo vsega kar je oziroma je lahko naslovljeno. Primer: podjetje, oddelki, sobe, skladišča, lokacije za dostavo,…
Več o GLN-u lahko preberete na uradni spletni strani GS1 Slovenija.
S KOM SI LAHKO IZMENJUJEM?
Izmenjava elektronskih dokumentov je mogoča med katerima koli poslovnima subjektoma, ki se nahajata v Omnizon Network sistemu ali ostalih EDI sistemih s katerimi imamo interkonekcijo. Za celoten referenčni seznam vseh naših uporabnikov nam pošljite email na [email protected].
OMNIZON ENTERPRISE CONNECT ALI OMNIZON WEB DOSTOP?
Omnizon Enterprise Connect pristop je namenjen podjetjem, ki imajo visoko stopnjo informatizacije poslovnih procesov. Skozi Omnizon Enterprise Connect dostopom do avtomatskih procesov se eračun kreira v vašem informacijskem sistemu in dostavi v Omnizon omrežje oziroma do vašega partnerja. Omnizon Web storitev je namenjena vsem podjetjem, ki nimajo visoke stopnje informatizacije in ne morejo uporabiti Omnizon Enterprise Connect.
Pri uporabi Omnizon Web dostopa ni potrebno narediti nikakršnih sprememb na vaših obstoječih poslovnih računalnikih ali sistemu. Z uporabo Omnizon web dostopa je zagotovljeno ustvarjanje pravilnih elektronskih dokumentov.
Web EDI Customer Portal
Portal za stranke (Web EDI Customer Portal) je modul, ki velikim podjetjem omogoča enostavno integracijo uporabnikov, ki nimajo lastnih sistemov za elektronsko izmenjavo dokumentov. Tako jim omogočijo dostop do svojih avtomatiziranih poslovnih procesov. Portal za stranke omogoča distributerjem, da v celoti digitalizirajo veleprodajne kanale in pridobijo vse potencialne poslovne uporabnike.
Predstavite svoje izdelke
Veleprodajna podjetja in distributerji lahko poslovnim uporabnikom, na primer partnerski mreži njihovih veleprodajnih zastopnikov, omogočijo vpogled v celotno virtualno skladišče tako, da jim omogočijo dostop do kataloga izdelkov in storitev preko vmesnika standardnega internetnega brskalnika.
Prilagodite svoje ponudbe
Posebej uporabna funkcionalnost je možnost popolne prilagoditve pri oblikovanju ponudb, produktnih seznamov in cenikov – za vsakega posameznega uporabnika, neodvisno od drugih.
Enostavno naročanje
Uporabniški portal novim in obstoječim uporabnikom ponuja poznan vmesnik: e-poslovanje (spletna trgovina). Obstajajo katalogi izdelkov s podrobnostmi o vsakem od njih in cenikom. E-poslovanje uporabnikom olajša brskanje in izbiro izdelkov ter oddajo naročila.
Bodite hitri in nezmotljivi
Celoten prodajni kanal je v celoti digitaliziran – ko stranka odda naročilo, sproži niz dogodkov. Informacijski sistem dobavitelja sprejme naročilo, sistem za obdelavo naročil pa samodejno preveri zalogo: če je naročilo preverjeno, ustvari zapis v prodajni knjigi. Naročilo, skupaj z vsemi podatki za dostavo, se izvede naknadno, uporabniku pa se storitev zaračuna s pošiljanjem računa preko sistema za izdelavo računa.
Preprost postopek z dodano vrednostjo
Proces zmanjša potrebo po komunikaciji po telefonu in e-pošti ter pospeši in poenostavi poslovne transakcije. Rešitev OMNIZON NETWORKS Extended EDI nenehno spremlja in beleži pravočasno dostavo vsakega dokumenta v vseh povezanih družbah.
Podpora za druge vrste dokumentov
Poleg vseh običajnih dokumentov, potrebnih za trgovanje, lahko veleprodajni partnerji enostavno dodajo in izvajajo funkcije, kot je sledenje zalog ali dokumenti s podatki o trgovanju, da optimizirajo vse svoje poslovne transakcije.
Redok vam je na razpolago za vsa dodatna vprašanja
FAQ
KAKO DOLGO TRAJA VKLJUČEVANJE?
Vključevanje novega uporabnika v elektronsko izmenjavo dokumentov v povprečju traja od 3 dni za Omnizon WEB dostop in do 3 tedne za Omnizon Enterprise Connect dostop.
KAKŠEN JE POSTOPEK VKLJUČEVANJA?
Ko izberete partnerja za izmenjavo elektronskih dokumentov, način pristopa Omnizon omrežju (Omnizon Enterprise Connect ali Omnizon Web), definirate format in tipe dokumentov ste pripravljeni na začetek testnega obdobja.
Med preskusnim obdobjem se določi pravilnost strukture elektronskega dokumenta in pravilnost podatkov. Za namene testiranja je potrebno ustvariti elektronske dokumente, ki temeljijo na “papirnih” dokumentih. S preverjanjem strukture in primerjavo s papirnati dokumenti potrjujemo veljavnost elektronskega dokumenta.
KATERI SO TEHNIČNI PREPOGOJI VKLJUČITVE V SISTEM?
Tehnične zahteve so odvisne od vrste dostopa, za katerega ste se odločili: če ste se odločili, za Omnizon WEB dostop, potrebujete le računalnik, spletni brskalnik in dostop do interneta.
Če ste se odločili za avtomatski Omnizon Enterprise Connect, morate določiti vrsto povezave in oblike elektronskih dokumentov, ki bodo uporabljeni za izmenjavo. Za vsa dodatna vprašanja se obrnite na nas po telefonu: +386 31 391 999 ali pošti: [email protected].
ALI POTREBUJETE GLN?
To je odvisno od partnerja s katerim si boste izmenjevali dokumente.
KAJ JE GLN?
Globalna lokacijska številka (eng. Global Location Number) je numerična koda ki identificira katerokoli pravno, funkcionalno ali fizično lokacijo v sklopu poslovne in organizacijske strukture. Globalne lokacijske številke se lahko uporabljajo za identifikacijo vsega kar je oziroma je lahko naslovljeno. Primer: podjetje, oddelki, sobe, skladišča, lokacije za dostavo,…
Več o GLN-u lahko preberete na uradni spletni strani GS1 Slovenija.
S KOM SI LAHKO IZMENJUJEM?
Izmenjava elektronskih dokumentov je mogoča med katerima koli poslovnima subjektoma, ki se nahajata v Omnizon Network sistemu ali ostalih EDI sistemih s katerimi imamo interkonekcijo. Za celoten referenčni seznam vseh naših uporabnikov nam pošljite email na [email protected].
OMNIZON ENTERPRISE CONNECT ALI OMNIZON WEB DOSTOP?
Omnizon Enterprise Connect pristop je namenjen podjetjem, ki imajo visoko stopnjo informatizacije poslovnih procesov. Skozi Omnizon Enterprise Connect dostopom do avtomatskih procesov se eračun kreira v vašem informacijskem sistemu in dostavi v Omnizon omrežje oziroma do vašega partnerja. Omnizon Web storitev je namenjena vsem podjetjem, ki nimajo visoke stopnje informatizacije in ne morejo uporabiti Omnizon Enterprise Connect.
Pri uporabi Omnizon Web dostopa ni potrebno narediti nikakršnih sprememb na vaših obstoječih poslovnih računalnikih ali sistemu. Z uporabo Omnizon web dostopa je zagotovljeno ustvarjanje pravilnih elektronskih dokumentov.