KAJ JE E-RAČUN?
Elektronski račun ali e-račun je račun, pridobljen v digitalni obliki.
Vsi podatki na računu so enaki kot na papirju, le način pošiljanja in arhiviranja je drugačen. Postopek pisanja, vstavljanja računov v ovojnice, pošiljanja po pošti, prejemanja, razvrščanja, ročnega vnosa podatkov in shranjevanja je nadomeščen z enostavnim in hitrim postopkom dostave.
Obstajajo številne izmerljive prednosti: pospešijo se poslovne dejavnosti, prihrani se čas, zmanjšajo se stroški pisarniškega materiala in poslovanje poteka na okolju prijazen način.
PREDNOSTI
ZA IZDAJATELJA
Verjetnost človeških napak je manjša.
Ni stroškov tiskanja, pakiranja in poštnine.
Takojšnja izdaja računa.
Obvestila o stanju dostave računa.
Priročen elektronski arhiv računov.
ZA PREJEMNIKA
Verjetnost človeških napak je manjša.
Popolnoma avtomatiziran postopek izmenjave računov.
Hitrejša obdelava in plačil.
Varen elektronski arhiv računov.
Neposredna komunikacija med poslovnimi sistemi.
Vedno posodobljeno
Redokov modul e-Račun v celoti podpira izmenjavo elektronskih računov v popolnoma skladni in pravno priznani obliki. Usklajen je z najnovejšimi zakonskimi oblikami računov v posameznih evropskih državah, njegov katalog oblik računov pa se dnevno nadgrajuje.
V popolni skladnosti z zakonskimi zahtevami
Naša standardna vgrajena funkcionalnost digitalnega podpisa in časovnega žiga je še posebej pomembna v modulu e-račun. Zagotavlja avtentičnost izvora, celovitost vsebine in čitljivost računa od izmenjave do konca obdobja hrambe.
Dokument sef e-računov
Zaradi količine prejetih računov se pojavlja skupno vprašanje shranjevanja in enostavnega iskanja. Odlična možnost je Redokov e-Arhiv, popolnoma zaščitena in nadzorovana shramba elektronskih datotek, ki vam omogoča shranjevanje vseh vrst poslovnih dokumentov in upravljanje pravic dostopa do njih.