61%
Hitrejši poslovni proces
80%
Manjše število napak
78%
Zmanjšanje stroškov
70%
Izboljšana učinkovitost

JE ELEKTRONSKO POSLOVANJE PRAVA IZBIRA ZAME?

Če po pošti pošljete več kot 200 računov na mesec, boste takoj opazili prihranke pri elektronskem poslovanju. Manj časa boste porabili za izpolnjevanje računov, saj bodo tovrstna operativna opravila postala preprosta, več denarja pa boste prihranili pri pisarniških stroških (poštnina, tiskanje itd.).


ALI JE ELEKTRONSKI RAČUN (E-RAČUN) PRAVNO ZAVEZUJOČ?

Omnizon Networks vam omogoča izdelavo in izmenjavo pravno zavezujočih elektronskih računov (potrjenih z ustreznim elektronskim podpisom in časovnim žigom).


OMNIZON DIRECT CONNECT ALI OMNIZON WEB ACCESS?

Dostop Omnizon Direct Connect je namenjen podjetjem na visoki ravni digitalizacije poslovnih procesov. Omnizon Direct Connect uporablja avtomatizirane postopke za ustvarjanje elektronskih dokumentov v vašem poslovnem sistemu ter njihovo posredovanje Omnizonovemu sistemu in vašemu poslovnemu partnerju.

Omnizon Web access (spletni dostop) je namenjen podjetjem, ki trenutno niso na visoki ravni digitalizacije (brez sistema ERP) in zato ne morejo uporabljati Omnizon Direct Connect.


Omnizon Web ne zahteva nobenih sprememb v vašem obstoječem sistemu, zato lahko prosto ustvarjate elektronske dokumente.


KATERE VRSTE DOKUMENTOV SE LAHKO IZMENJUJEJO?

Izmenjava elektronskih dokumentov zajema vse vrste dokumentov, ki se uporabljajo v postopku nabave: naročila, potrditve naročil, dobavnice, potrdila o prejemu, račune (dobropise), ceniki in zaloge.


Vrsta elektronskega dokumenta, ki jih boste izmenjevali, je odvisna od dogovora med vami in vašim poslovnim partnerjem.


Če obstaja potreba po izmenjavi drugih vrst dokumentov, vam lahko pomagamo.

Obrnite se na nas in na vašo zahtevo bomo vključili tudi druge vrste dokumentov.


S KOM SE LAHKO IZMENJUJEJO DOKUMENTI?

Izmenjava elektronskih dokumentov se lahko izvaja med katerima koli dvema poslovnima subjektoma v sistemu Omnizon Networks. Za popoln referenčni seznam vseh naših uporabnikov se obrnite na nas na naslov podpora@omnizon.net.


KAJ JE GLN?

Globalna lokacijska številka (GLN) je številčna koda, ki označuje pravno, funkcionalno ali fizično lokacijo v poslovni ali organizacijski strukturi. Globalne lokacijske številke se lahko uporabljajo za identifikacijo vsega, kar ima ali bi lahko imelo naslov. Na primer: podjetja, oddelki, sobe, tovarne, police, dostavne točke ali naslovi omrežja EDI.


ALI POTREBUJEM GLN?

Če partner, s katerim želite izmenjati elektronske dokumente, v svojih poslovnih sistemih uporablja GLN, ga morate uporabljati tudi pri elektronski izmenjavi dokumentov.


KAKŠNI SO TEHNIČNI POGOJI ZA VSTOP V SISTEM?

Tehnični pogoji so odvisni od vrste dostopa, ki ste ga izbrali: če ste izbrali Omnizon Web acces, potrebujete le računalnik, spletni brskalnik in internetno povezavo.

Če ste se odločili za dostop Omnizon Direct Connect, morate določiti vrsto povezave in format elektronskega dokumenta, ki ga boste uporabljali pri izmenjavi. Za vsa dodatna vprašanja se obrnite na nas po telefonu +386 31 391 999 ali e-pošti podpora@omnizon.net.


KAKŠEN JE POSTOPEK IMPLEMENTACIJE?

Ko ste izbrali partnerja, s katerim boste izmenjevali elektronske dokumente, način dostopa do sistema Omnizon (Omnizon Direct Connect ali Omnizon Web) ter določili format in način izmenjave, ste pripravljeni na začetek testnega obdobja.

V testnem obdobju se preveri veljavnost strukture elektronskega dokumenta in vnesenih podatkov. Za namene testiranja je treba elektronske dokumente ustvariti na podlagi papirnih. S preverjanjem strukture in primerjavo s papirnim dokumentom lahko potrdimo veljavnost elektronskega dokumenta.


KOLIKO ČASA TRAJA IMPLEMENTACIJA?

Uvedba novega uporabnika v elektronsko izmenjavo dokumentov običajno traja od 3 dni (za Omnizon Web) do 3 tednov (za Omnizon Direct Connect).


KAKO PRIDOBITI ELEKTRONSKI PODPIS?

Za uporabo elektronskega podpisa je treba pridobiti potrdilo priznanega izdajatelja (odvisno od države, v kateri posluje vaše podjetje). Omnizon vam bo z veseljem pomagal pri izvajanju elektronskega podpisovanja, tako da bodo vsi vaši elektronski dokumenti potrjeni z identiteto podpisnika.


ALI SHRANJUJETE ELEKTRONSKE DOKUMENTE IN ALI JIH LAHKO KADAR KOLI DOBIM?

Vsi izmenjani dokumenti so v skladu z najvišjimi varnostnimi standardi shranjeni v našem podatkovnem centru in vam jih lahko dostavimo na elektronskem mediju po vaši izbiri.


Danes je dober dan za spremembe

Elektronski podpisi so od svojega pojava spremenili način podpisovanja dokumentov in izboljšali naše delovno življenje.